Formy oraz termiy egzaminów i zaliczeń na rok 2024/25
Pielęgniarstwo
Pedagogika:
zaliczenie seminariów na podstawie realizacji 3 zadań śródsemestralnych
egzamin termin I - test egzaminacyjny w sesji egzaminacyjnej: 10 luty Centrum Dydaktyczne godz. 9.00 gr. s 1,2,3,4, godz. 10.00 gr. s 5,6,7,8, godz. 11.00 gr. s 9,10,11,12
egzamin termin II poprawkowy - test egzaminacyjny w sesji poprawkowej: 26 luty godz. 10.00 sala 205
Pedagogy Nursing - test 10 february 12.00 room 201
Dydaktyka medyczna:
zaliczenie seminariów na podstawie projektu lekcji teoretycznej (konspekt i realizacja) przedstawionego na seminariach wg przyjętego na pierwszych zajęciach seminaryjnych harmonogramu
egzamin - test egzaminacyjny I termin 18.06.2025 r. godz. 15.00 sale wykładowe CSK, II termin 02.09.2025 r. godz. 10.00 pokój 201 WNoZ Katowice
Położnictwo:
Dydaktyka medyczna:
zaliczenie na ocenę na podstawie projektu lekcji teoretycznej (konspekt i realizacja) przedstawionego wg przyjętego na pierwszych zajęciach wg harmonogramu
Badania naukowe:
zaliczenie
egzamin
Fizjoterapia:
Pedagogika:
zaliczenie na ocenę przeprowadzane na zajęciach seminaryjnych wg harmonogramu
Pedagogika specjalna:
zaliczenie na ocenę przeprowadzane na zajęciach seminaryjnych wg harmonogramu
Dydaktyka fizjoterapii:
zaliczenie na ocenę na podstawie projektu lekcji teoretycznaj (konspekt i realizacja) przedstawionego na seminariach
Szkoła Doktorska:
Dydaktyka w szkole wyższej:
zaliczenie na ocenę na podstawie projektu lekcji teoretycznej (konspekt i realizacja) przedstawionego na seminariach wg dat ustalonych dla zespołów projektowych na pierwszych zajęciach
Nowoczesne metody kształcenia:
zaliczenie na ocenę na podstawie projektu symulacji medycznej/lekcji problemowej (scenariusz i realizacja) zrealizowanego na zajęciach ćwiczeniowych wg dat ustalonych dla zespołów projektowych na pierwszych zajęciach
Kompetencje nauczyciela akademickiego:
zaliczenie na ocenę na podstawie projektu planu pracy andragogicznej (autodiagnoza i plan pracy rozwojowej) przedstawionego na ostatnich zajęciach seminaryjnych