Forma oraz terminy zaliczeń i egzaminów.

Formy oraz termiy egzaminów i zaliczeń na rok 2024/25

Pielęgniarstwo

Pedagogika:

zaliczenie seminariów na podstawie realizacji 3 zadań śródsemestralnych

egzamin termin I - test egzaminacyjny w sesji egzaminacyjnej: 10 luty Centrum Dydaktyczne godz. 9.00 gr. s 1,2,3,4, godz. 10.00 gr. s 5,6,7,8, godz. 11.00 gr. s 9,10,11,12

egzamin termin II poprawkowy - test egzaminacyjny w sesji poprawkowej: 26 luty godz. 10.00 sala 205

Pedagogy Nursing - test 10 february 12.00 room 201

Dydaktyka medyczna:

zaliczenie seminariów na podstawie projektu lekcji teoretycznej (konspekt i realizacja) przedstawionego na seminariach wg przyjętego na pierwszych zajęciach seminaryjnych harmonogramu

egzamin - test egzaminacyjny I termin 18.06.2025 r. godz. 15.00 sale wykładowe CSK, II termin 02.09.2025 r. godz. 10.00 pokój 201 WNoZ Katowice 

Położnictwo:

Dydaktyka medyczna:

zaliczenie na ocenę na podstawie projektu lekcji teoretycznej (konspekt i realizacja) przedstawionego wg przyjętego na pierwszych zajęciach wg harmonogramu  

Badania naukowe:

zaliczenie

egzamin

Fizjoterapia:

Pedagogika:

zaliczenie na ocenę przeprowadzane na zajęciach seminaryjnych wg harmonogramu

Pedagogika specjalna:

zaliczenie na ocenę przeprowadzane na zajęciach seminaryjnych wg harmonogramu

Dydaktyka fizjoterapii:

zaliczenie na ocenę na podstawie projektu lekcji teoretycznaj (konspekt i realizacja) przedstawionego na seminariach

Szkoła Doktorska:

Dydaktyka w szkole wyższej:

zaliczenie na ocenę na podstawie projektu lekcji teoretycznej (konspekt i realizacja) przedstawionego na seminariach wg dat ustalonych dla zespołów projektowych na pierwszych zajęciach

Nowoczesne metody kształcenia:

zaliczenie na ocenę na podstawie projektu symulacji medycznej/lekcji problemowej (scenariusz i realizacja) zrealizowanego na zajęciach ćwiczeniowych wg dat ustalonych dla zespołów projektowych na pierwszych zajęciach

Kompetencje nauczyciela akademickiego:

zaliczenie na ocenę na podstawie projektu planu pracy andragogicznej (autodiagnoza i plan pracy rozwojowej) przedstawionego na ostatnich zajęciach seminaryjnych